Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Νο 6 / 2014 - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ


Επιστολή  του  Γ. Γραμματέα προς τα φίλους - μέλη του Συλλόγου

Μετά από μια εβδομάδας αγωνίας , τα σημερινά αποτελέσματα για τις θέσεις των συμβούλων στο 1ον διαμέρισμα στο Περιστέρι , με φέρνει στην εκλέξιμη πέμπτη θέση στην κατάστασή με 750 σταυρούς .
Ένα μεγάλο ευχαριστήσω , μέσα από την καρδιά μου, στην γυναίκα μου και τα παιδιά μου πρώτα από όλα, που με ανέχτηκαν και μου έλειψαν όλο αυτό τον καιρό!
Να ευχαριστήσω όλη την οικογένειά μου, τους γονείς μου και τα αδέρφια μου, για την στήριξή τους.


Τέλος, να ευχαριστήσω όλα τα μέλη - φίλους  του Συλλόγου , τους γείτονές μου, τους γνωστούς και αγνώστους φίλους που με τίμησαν με την ψήφο τους και την εμπιστοσύνη τους.


Σας ευχαριστώ  όλους μέσα από την καρδία μου ...


Με εκτίμηση
Δημήτρης Χριστοθανόπουλος  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου